Amanda fyller år idag!

Vaknade tidigt imorse av att vi skulle in och fira Amanda som fyller 19 år idag! Grattis Grattis Grattis!!
När hon hade fått sina presenter så gick jag och la mig igen för jag har för ont i huvudet för att vara i skolan idag men jag hoppas jag kan gå dit på måndag iallfall. När jag vaknade igen sen så gick jag ner till hundarna och myste lite grann. Annars har jag inte gjort så mycke mer idag än att fika och titta på "Nu är det jul igen 2" hann aldrig se den igår så de fick bli nu istället :)
Nu ska jag gå ut till hundarna en sväng hade jag tänkt.

Elvira

Kommentarer
Postat av: Elin K

GRATTIS GRATTIS GRATTIS till Amanda :D

2009-08-28 @ 17:28:49
URL: http://elinkvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0