Dagen efter

Då va man 19 år då! kan ju inte säga att det känns nå annorlunda mot att vara 18 faktist.. Men är ju i alla fall ett år närmare de gråa håren!(Y) Toppen!

Gårdagen va i alla fall jätte bra! Blev firad på morgonen, sen vart det till att åka på körlektion och sedan kika runt på stan med bästa Märta! Hittade två kjolar som jag köpte:) Sedan vart det skola. Eller jag hade en lektion och sen så lyssna vi på en som prata om projektarbete, det va allt!
På kvällen åkte jag Elin och Sara hem till Anders och Malin på fest. Saras bror fick också följa med. Eller han va föresten mer med tvingad!:P Blev i alla fall Kingen efter det. Hade hur kul som helst!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för.. Tänkte nog kolla på Borat eller På SMällen till att börja med i alla fall. Fick dom igår nämligen!:)

Tjingeling, Amanda




Kommentarer
Postat av: Elin K

det var skapligt kul igår :D

lite väl sent blev det dock och var ganska så trött idag, men det är smällar man får ta :P

2009-08-29 @ 19:46:09
URL: http://elinkvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0