Dagen

Har egentligen inte så mycket att skriva just nu.. Har precis kommit hem från skolan, hur skön dag som helst, har typ inte gjort någonting på lektionerna!:)   Och ikväll så blire basketträning.

Imorgon så äre ju min födelsedag också!:D Ska ut med Elin och Sara på kvällen och för att göra det hela ännu bättre så har jag ju sovmorgon till13.55 på fredagar!!:) Så det blir lite shopping där på förmiddan också:)

Nu ska jag väl ta mig något att äta, fast väntar tills Elvira och mamma städat klart efter valparna, som för tillfället befinner sig utomhus. Va busig jag är!;)

Fast nej nu kom dom på att jag fanns så nu måste jag också städa:S
Usch!

Tjingeling, Amanda

Kommentarer
Postat av: Elin K

det ska bli kul imorgon :D



haha :P ibland önskar man att man var osynlig

2009-08-27 @ 16:24:01
URL: http://elinkvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0