diggiloo

hallihallo

Kom på att jag inte blogga någonting barken igår eller idag så de kanske är dags nu.
Igår hände de inte mycke alls, iallafall inte till en början. Skulle ha träffat Clara men jag hade så sjukt ont i huvudet så de blev inget. Gosade med valparna hela dagen istället.
Men sen när klockan blev efter 5 och huvudverken började gå över (eller så va de alla alvedon som börja verka) så kom jag på att jag nog ville på diggiloo som va klockan halv 8. Så de blev till att få tag i pappa så att han kunde fixa en biljett till mig, sen ringde jag Paulina och hörde om jag kunde gå med henne och Emma. Då hade klockqan blivit runt kvart över 6 så de va ungefär en timme tills vi skulle åka, så jag fick kasta mig in i ducken sen göra lite mat och fixa. Men jag hann!!
När vi väl va nere så såg vi att våran plattts från förra året va ledig! :D Så vi satt där bak på muren hela kvällen förutom när vi hoppade runt för att hålla värmen.
Efter ett t5ag när vi satt där så kom de fram en söt liten pohke på 9 år och ville att vi skulle tävla med honom i en hoppborg där man fick vara mellan 6-13 år :P, Emmas pojkvän Ulrik (eller hur han nu stavar de) tävlade med honom en en gång och fölorade, då ville han möra oss andra också för han ville vinna mer. Men vi ville inte för de va så jäkla kallt och man va tvungen att hoppa barfota + att vi va lite för gammla men de stoppade ju förståss inte Ulrik.
Men showen va iallafall väldigt bra :)
Juste när vi satt där så kom Emmy lite då och då också och ville att vi skulle följa med henne och ta en autograf av Mojje sen, men när de va slut så sa dem att de bara skulle avar Ola och Brolle som skulle skriva så då blev hon lite putt. Så vi gick och frågade några som jobbade med de där om man inte kunde få ta av honom ändå men dem sa nej. Så då började vi gå mot cyklarna för att ta oss hemmåt och vem tror ni kommert där? jo Mojje! Så Emmy blir överlycklöig och frågar om hon kan få en autograf och han svarar förståss självklart. Sen när han har skrivit så frågar hon om hon inte kan få en kram också, hahahah de fick hon :P

Idag så har Clara varit här, så vi har busat med hundar typ hela tiden. Sen blev de även lite glass och annat mycke mer har inte hänt.

Amanda åkte till stockholm imorse så henne får ni nog inte höra av här förän tidigast söndagkväll.

Elvira

(glömde kameran hemma så den här bilden får duga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0