Fullt upp!

Har inte haft en lugn stund sen jag vakna för ens nu ungefär..
Börja morgonen med att jag och Elvira käka frukost och fixa valplådan. Bara det va ju inte allt för lätt.. 11 små livliga valpar som ville vara överallt utom på sängen!
Sen så vart det till att få ut alla till hagen på gräsmattan så att dom ska få lite frisk luft och så.. Det visar sig efter si sådär 15 minuter att vi glömt en stackre kvar inomhus! Har ingen aning om hur detta gick till, men tydligen så va det möjligt för valpen att göra sig osynlig eller nåt:P haha
Sen har vi även haft besök av valköpare idag. Så innan dom kom så va jag ju tvungen att fixa liute i huset och så innan dom kom eftersom Elvira stack iväg nånstan och mamma inte kommit hem från jobbet än..
Men hann i alla fall klart lagom till mamma och köparna kom, så jag är nöjd:) Sen så va ju dom här i nån timme och gosa med valparna och fika och så innan dom skulle vidare.
Så nu blir det till att hoppa in i duschen och fixa iordning sig för ikväll. Ska hem till Vikkan med Sara och sen så blire krogen!

Ha en bra kväll!
Amanda

 En av gullisarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, krogen i Avesta?

2009-08-08 @ 14:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0