glass

Jag slapp skogen! :D
Istället så busade jag lite grann med Lukas innan jag gjorde mat.
Sen när Paulina kom hem från Falun så kom hon hem till mig. Vi hade inget vettigt för oss så vi var inne på Amandas rum och underhöll Lukas medans hon städade.
Sen bestämmde vi oss för att cykla till Willys en sväng, de va ju tänkt att vi skulle köpa någonting litet typ en pingvinstång eller nått sånt men de slutade med att vi kom ut från affären med en varsin Ben & Jerry.
När vi kom hem till Paulina sen så blev de lite film, kommer inte ihåg vad filmen hette men jag tror att de va be cool eller nått sånt. Han travolta va med i den iallafall, den va ganska bra men lite seg och rörig.

Tror att jag ska kila i säng nu för jag är ganska trött..
Elvira






Kommentarer
Postat av: Anonym

haha typiskt oss att komma ut från affären med något helt annat an vad det var tänkt :P och sen var det rätt filmen hette be cool :D

2009-08-12 @ 14:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0