grävling! :S

Just glömde berätta att när jag och Emmy var ute och promenera igår så kom de en grävling! :S Jag blev livrädd och börja springa därifrån och försökte dra med mig Emmy men hon försökte rycka av mig kameran för att gå fram att ta kort på den. Jag försökte att berätta för henne att grävligar är farliga men hon trodde inte på mig utan sa bara, en liten grävling vad skulle den kunna göra. Ja kanske krossa benet på mig?! Efter ett tag fick jag iallafall iväg henne, och idag hade hennes mamma sagt åt henne att grävligar faktist är farligare än ormar och Emmy är livrädd för dem så hon förstod mig nog lite bättre idag :P

Elvira

kanske inte syns så bra men de blev bara den bilden

Kommentarer
Postat av: Elin K

haha :P

hade inte amanda också mött en grävling när hon var påväg hem förut? den kanske förföljer er :P

2009-08-21 @ 01:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0