Härliga dag

Har haft världens bästa skoldag idag!:D
Kom lite för tidigt till skolan idag fast jag hade sovmorgon. Så gick upp till f1 och läste lite i svenska boken och tänkte jag skulöle vara lite duktig. När det väl vart dax för lektion så får jag reda på att våran lärare är på fjällvandring så vi har varken kemi eller miljöpolitik idag. Detta hade jag lyckats förtränga(hur man nu kan förtränga en sådan sak!) så den ända lektionen jag skulle ha idag va svenskan som började 13.30. KUL! bara typ 3 timmar dit och jag har åkt till skolan helt i onödan vid den här tiden! Fick i alla fall tag på min lärare så jag behövde inte gå på svenskan heller för vi skulle bara läsa ändå.

Så istället har jag och Matilda vart duktiga och packa kläder och lite grejer till hannes flytt till lägenheten idag! Så jag ska få sova där med henne inatt så hon slipper sova själv första natten:) fast först så har jag träning. Så nu ska jag äta.

Tjingeling, Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0