kladdkakemuffins <3

Imorse när jag vaknade va de ovanligt lugnt nere, valparna sov och de va bara jag och Edvin hemma. Ganska skönt faktist. Fast de skulle vart bättre utan Edvin :P

Sen så skulle Clara cykla hit och jag skulle möta henne. Men när vi väl var ute så började de spöregna verkligen, de bara öste ner! Skorna var som vattenfyllda båtar.
Så när vi kom hem så blev de till att ta på sig myskläder, hänga upp de blöta, baka kladdkakemuffins, busa med valparna sen titta på en film. Vi han dock inte titta klart på filmen för Clara skulle iväg på träning sen, men vi får göra de en annan gång.
Efter de så har de inte hänt speciellt mycket. Tittat lite på tv och lagat mat.
Så nu funderar jag på om jag borde titta på en film eller nått, Amanda vill säkert titta med mig. Men mamma tycker att jag ska baka något för Eva och barnen kommer hit imorgon förmiddag och ska hämta trimmbord och rakaparat. Men jag vet inte vad jag ska baka isåfall.

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0