Lyckat

Vet att jag har varit lite dålig att skriva på sista tiden och att det är mest Elvira som gör det.. Men det ska det bli ändring på nu!
Skolan börjar nästa vecka så jag kom på att det kanske vore bra att vänja sig att gå upp tidigt på mornarna, så igår så satt jag klockan på åtta så att jag skulle komma upp runt halv nio däromkring idag. Det gick ju jätte bra.. not! Klockan ringer och det blir snooz knappen direkt. När detta har hänt runt 5 ggr och klockan är typ 9 så ger jag upp och tänker att jag är ju lite vaken så jag kan ju bara ligga i sängen ett tag innan jag går upp.. Jo tjena! Nästa gång jag vaknar är efter 10 nån gång och av en mamma som tycker att jag ska komma ner och städa:S
Lyckades i alla fall komma ifrån det sista:)

Nu sitter jag hemma själv och ser efter valparna, sen ikväll så blir det träning och sedan iväg och fira Martina och så blire krogen:)

Pusshej, Amanda

 Grattis martina och Frida:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0