moppe

Har åkt moppe bakom Paulina idag för första gången, men jag tror hon va mer nervös än vad jag var efterssom de va hennes första gång som hon skjutsa någon. Men då va de ju bra att vi var på väg till lasarettet iallafall utifall de skulle ha hänt något.
Jag skulle ta min sista vaccin spruta. Så nu värker hela armen.
Efter de så åkte vi hem till Paulina  för att tanka från nå extra dunkar hon har i garaget. Hon va helt bombsäker på att de va från den gröna dunken hon skulle tanka så vi hällde i de i hennes moppe och efteråt så säger Micce att han brukar ha disel i den dunken :S Så då säger han åt henne att inte starta moppen för motorn kan gå sönder då. Så han får ringa dit hon fick moppen ifrån så att han får komma och lukta om de va bensin eller disel. De va bensin som tur va! så då kunde vi fortsätta fylla på med en av dem röda dunkarna för den gröna va slut.
Sen så åkte vi ner till synsam för att hämta biljetter till speedway matchen som Paulina ska se ikväll. Men när vi kom dit så låg de 4 biljetter där och vi visste inte hur många vi skulle ha så hon ringde till Lotta för att fråga ochhon ville att vi skulle ringa charlotte och fråga om dem skulle med och då sa hon att vi skulle ringa simon och allt blev bara rösigt men de löste sig. Sen tog vi en glass. :P

När vi kom tillbaka sen så kickade vi lite och kom på att vi ville se en speciell film imorgon så då åkte vi ner till Afsun och lånade den.

Ganska hektisk dag!
Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0