sjuk

halloj

Var ett tag sen jag skrev nu. Har inte orkat för jag har haft världens huvudvärk. Den här veckan kan knappast bli sämre. Igår när vi cykla till skolan började de regna så vi va ju lagomt blöta när vi kom till skolan + att vi lyckades komma försent också. När halva dagen hade gått orkade jag inte vara kvar nå mer för mitt huvud höll på att ta dö på mig så jag ringde till mamma för att se om hon kunde ta med cykelhållaren till bilen för hon skulle ändå hämta Amanda, men då svarar hon inte så de blev till att cykla hem i spöregn! Såg ut som jag hade duchat när jag kom hem. När man kommer in genom dörren och såg vad valparna hade gjort så ville man bara vända igen, men jag va tvungen att ta en alvedon så jag gick in iallafall. Jag ville bara lägga mig ner och dö känndes de som men jag fick istället städa upp allt papper, alla tidningar, en trasig bricka och flytta tillbaka valparna som hade smitit. När mamma kom hem sen tyckte hon att de såg hemskt ut och då hade jag ändå tagit bort de mesta. Tur för dem att dem är söta! På kvällen märker jag sen till min stora förtvivlan att mina rosa sockor med sula har gått sönder! :'( så jag måste komma på nå sätt att laga dem.
Orkar inte göra någonting idag, känner mig helt borta. Skulle egentlitgen ha gått till skolan idag men jag mådde så dåligt igår så pappa sa att jag skulle stanna hemma. Jag som ville ha idrott :(
Nu ska jag nog gå och titta på "Nu är de jul igen 2" för jag har redan sett 1:an idag. Jag borde plugga matte men jag orkar inte.

Elvira

(några av monstrena)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0