Skärpning!

Okej vi erkänner, vi har vart svin dåliga på att skriva på senaste tiden! Speciellt jag.. Och jag som lovade att det skulle bli bättring på det förra veckan.. Så nu har jag kommit på att jag ska lova att jag inte skriver så ofta och så kanske jag börjar skriva jätte mycket.. vem vet liksom!!

Idag så har jag i alla fall klarat av min andra dag i skolan, med min mya klass och nya lärare. Känns faktist ganska bra! Fast saknar alla 90or tok mycket!! Är helt annorlunda när ni är borta och att gå där och vara äldre än dom äldsta liksom..
Och nej, jag har inte gått om, för dom som inte vet.. jag har varit i USA ett år och måste därför läsa 3an ett år senare.

Idag har jag även vart till tandläkarn.. 2ggr!! Först kl8 i falun för att fixa en tråd som gick sönder och sen kl14.45 för att bara kolla läget i munnen liksom.. Känns som hela mitt liv kretsar kring tandläkare!!

Nu ska jag i alla fall gå ner och fika..

Tjingeling, Amanda
Jag och ÄLSKADE Heather på Graduation!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0