gårdagen

Kom på att jag inte skrev någonting igår.
Men jag började iallfall dagen med att gosa lite med valpar och sen så kom Eva med barn hit så vi fikade lite grann och jag gosade med gustav.
Efter de så åkte jag hem till Emmy för vi skulle baka lite inna vi åkte ner till holmen för att fika med Malin.
Sen så blev de till att åka till musikaffären för att Emmy skulle kika på en sak där.
När vi kom hem så blev de mer mys med valparna och så la vi in bilder i datan så att Emmy skulle kunna ta massa bilder.
När vi var klara med de så blev de lite träning men Emmy ville inte vara med så hon tog med sig kameran istället.Sen så blev de en liten nattligpromenad i skogsbo.

Idag så ska jag vakta hundarna lite till sen så ska Paulina komma hit en sväng innan jag ska iväg och ta spruta :S ajajaj..
Sen så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.

hörs!
Elvira























Emmys nya bakgrundsbild :P (hennes man)



Kommentarer
Postat av: Kim

TACK FÖR DEN ASFULA BILDEN! XD SER JU UT SOM ETT MIFFO!

2009-08-21 @ 14:24:27
URL: http://rosaplastkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0