Världens mest ovärda blogginlägg i brist på annat

Vet faktist inte riktigt vad jag ska skriva i detta inlägg!
Sov typ hela dagen igår, vaknade kollade på en film och sov lite till.. Kom på vid halv fem att jag kanske borde duscha och göra mig iordning för kvällen. Sen blev det iväg till Martina och Johan för att sedan gå vidare till Andreas(?) ett tag och sen till Martinas bror. Kul kväll även fast den slutade tidigt!

Idag så har jag sovit och kikat på film och ätit lite. Det är väl allt.. Va hungrig som en häst imorse när jag vakna!

Funderar på att kanske kika på en film till, eller faktist göra engelska läxan.. Det borde ju inte ta allt för lång tid!

Öööh, ja, det va väl typ det jag hade att få ur mig just nu, men det kommer nog lite mer senare? kanske..


Tjingeling, Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0