Killar, killar, killar..

Idag har jag, Elinor och Sofia haft killprat på jobbet. Kan säga att det var mycket givande! Vi kom fram till att vi bland annat ogillar tjuriga killar och även de som hör av sig mycket iband och sen ibland knappt alls. Vi ogillar framför allt de som hör av sig mycke, lite, mycke sen lite igen och när man precis har bestämt sig för att skita i dem hör av sig igen! Då är det ju bara att börja om hela 'skita i' processen igen! Jobbigt!
Typ som att ni kan läsa tankar eller nåt! Oj nu tänker hon skita i mig, bäst jag skickar ett meddelande! fan va tydliga så vi vet vad ni vill istället! Hatar att inte veta var jag har folk..

Aja, behövde bara få ur mig lite..

Tjingeling, Amanda

Kommentarer
Postat av: nathalieh

fin blogg.

allt bra med dig? kram

2009-12-29 @ 21:03:40
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0