50 dagar kvar

Hallå
Vaknade nog inte riktigt idag. Har vart trött hela dagen och nästan somnat på lektionerna vi hade på förmiddagen. På kemin somnade jag faktist till i nån sekund också, men Amanda väckte mig som tur va innan Inger såg de.

Idag har jag och Amanda också testat hur länge vi kunde hålla andan. De gick i ca en halv sekund sen började vi skratta.

När Jag stog och väntade på skjuss hem så kom jag på att de vore mysigt med scones, fast när jag kom hem så hade pappa redan börjat med maten så jag har inte gjort några sånna än :( Men kanske gör några senare de återstår å se.

Nu hade jag tänkt att skriva svenskasaken som ska vara inne på fredag... Iallafall en bit av den för jag vet inte hur mycke jag orkar. Sen blir det att tända massa ljus och lyssna på julmusik idag igen för nu äre bara 50 dagar kvar! :D

Ciao Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0