Älskar dig pappa!

Vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget så jag börjar med att säga att jag inte vet hur jag ska börja inlägget sen övergår jag till att gratta min kära pappa på fars dag!! älskar dig pappa! Du är den bästa pappan som finns!!!
Sen kan jag ju säga att jag jobbat hela helgen. Jobbar på Bagheera outlet vid Dalahästen för de som inte vet:) Har faktist varit en helt okej jobbhelg, dagarna har inte gått så där långsamt som dom vanligtvis brukar. Så jag är helnöjd!:)

Sen har vi ju även Taru här nu, det lilla jag hunnit med att träffa henne så har hon varit trevlig, så känns som vi fick en bra finne:)

Nu sitter jag här och klämmer i mig en macka i väntan på att Emma ska komma hit och plugga kemi med mig. Har nämligen prov på tisdag:S Vill inte, vill inte, vill inte!

Tjingeling, Amanda


Vår kära pappa:) (Elli hade dock inget bättre kort på datorn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0