Fånge i mitt eget hus.

Jaha då va man fast i det här huset i minst en dag till då! Det här suger!!! Ringde läkaren idag för att se om de fått reda på mitt provresultat för svininfluensa testet jag gjorde, men nåt svar hade de inte fått.. Hon sa att jag skulle ringa om två dagar igen om de inte hört av sig. Jag vill inte sitta hemma här i två dagar till och göra ingenting!! Jag känner mig helt frisk förutom att jag är lite hostig. Så kan dom inte bara fastslå att jag mår bra och låta mig gå ut! Är så jäkla förbannad just nu så ni förstår inte!! Vill bara ut härifrån och träffa människor, nu! Hatar att bara sitta still och inte göra någonting och det hela känns ju inte bättre när man dessutom känner sig frisk!!
Trodde aldrig jag skulle säga det här men jag vill till skolan och det är nu!!

Tjingeling, Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0