Finbesök i huvudstaden!

Idag har Stockholm haft fin besök! Idag har nämligen min klass (och teknink) tillbringat hela dagen i huvudstaden. Klockan 07.30 imorse bar det av. Trött som tusan lyckades jag pallra mig upp ur sängen och sedan bar det av till skolan och Stockholm. Besökte först KTH och fick lite info + rundvisning där. Jag och Emma gick även i den coola trappan, 2 gånger;) Sedan bar det av till en synagoga och efter det en moské. Ganska coolt hur troende vissa människor är! Önskar att jag också kunde tro så mycke på något!
Efter alla studiebesöken fick vi i alla fall lite fritid på stan. Blev till att springa mellan alla affärer för att hinna med allt vi ville. Han i alla fall med att handla:
- Stickad tröja (väldigt välbehövlig!)
- Randig tröja som man kan ha till leggings
- Silverglittriga leggings
och
- Skor

Behövde faktist allt jag handla, så samvetet är fortfarande på topp!

Nu tänkte jag krypa ner i sängen och kika på tv eller kanske nån film:)
Ha det gött!

Tjingeling, Amanda




Kommentarer
Postat av: Emma

KTH-trappan is the shit!;)snacka om coolt att gå i skolan där!

2009-11-06 @ 09:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0