Finne på lördag

Kom hem från skolan för ett litet tag sedan och nu sitter jag här och bloggar i väntan på att Emma ska komma hit och förgylla min kväll:) Vi tänkte ha lite myskväll med avslut på krogen eftersom vi är danssugna som tunsan!
Har även handlat lakris till elviras vas eftersom jag åt upp det hon hade där förut. Ett helt kilo blev det så det va ju tur att hon blev glad när hon märkte det. Annars hade jag tagit den själv;)

Imorn kommer det en finne hem till oss och bor här i 3 veckor. Det ska bli jätte kul för hon verkar trevlig och så när jag har pratat med henne! Det ända dåliga är att hon är 17, så antingen får jag hålla mig borta från krogen i 3 veckor, försöka fixa in henne på nåt sätt eller helt enkelt låta henne umgås med Elvira på helgerna:P haha Eller så får det bli en blandning av alltihop kanske!

Nu har jag inge mer att skriva så jag tar och rundar av här helt enkelt.
Ha en toppen kväll!

Tjingeling, Amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0