Plugga teori.

Jahapp, nu har jag lyckats skapa en quizz om mig själv på facebook, så ta den! Ni kommer lära er en massa interesanta saker om mig då;)

Nu tänke jag sätta mig i soffan och läsa körteori så att jag blir klar med den någon gång så att jag kan boka uppskrivning och uppkörning.. Tycker det börjar bli dags för körkortet nu och gärna innan snön börjar falla..
Borde även plugga fysik, men det finns det ingen som helst ork till. känner mig inte manad för fem öre! Sen skulle jag även behöva hjälp med den eftersom det inte är mitt bästa ämne direkt.. Men hjälp kan jag ju inte få eftersom jag inte får träffa folk förens jag fått provsvaret. Så jag får helt enkelt försöka förstå det hela på egen hand..

Tjingeling, Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0