Sjukligheterna bara fortsätter..

Okej så Elvira har inte vart in och skrivit något idag ser jag. Förståligt ioförsig eftersom både hon och mamma ligger sjuka i feber och grejer. Elvira har i alla fått penicelin, vilket är bra, det dumma är att det gör så hon spyr.. Tycker verligen synd om tjejen!! Eller tycker ju synd om mamma med förståss!

Själv har jag varit i skolan hela dagen. Har faktist vart helt okej! Taru (min finska utbytestudent) har lärt oss en massa användbara finska ord och meningar! Så dom kommer jag att använda flitigt framöver!! haha
Ni kan ju få lära er en av de live mer rumsrena sakerna:)
Jag älskar dig= Minä rakastan sinua

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för, får höra med Taru om hon vill hitta på något:)

Tjingeling, Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0