Skola imorn..

Då har jag klarat av min sista dag hemma, känner mig överlycklig! Ska bli så skönt att få gå till skolan imorn och träffa folk:) Fast fuska faktist idag och följde med och kolla på basketträningen. Men kännde verkligen att jag va tvungen att byta miljö ett tag. Känndes i alla fall super skönt att få komma ut!
Sen har jag ju prov på onsdag, vilket jag hade planerat att plugga till men dock inte tagit mig för.. OVÄNTAT Amanda! Nej, det finns verkligen ingen pluggis i mig! Försöker gräva fram den ynka lilla biten som finns, men denverkar helt obefintlig. Så det får helt enkelt bli super plugg med Lisa imorn! Ser inte hur det ska lösa sig på något annat sätt.. 
Sen ska vi även åka till Stockholm med klassen på torsdag, Längtar!! Ska besöka KTH och sen nå religösa saker + att vi ska få vandra runt på stan i några timmar. Så det ska bli trevligt!

Nu ska jag nog börja dra mig mot sängen för jag är super trött, men först lär jag ta sista dosen pencilin för dagen..

Tjingeling, Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0