Grattis Jenny

Hann inte skriva någonting igår. För efter skolan så bar de av på tjejkväll i plushuset och jag har aldrig sett så många tjejer på ett och samma ställe tror jag :P kändes så iallafall för man kom knappt fram och köerna var enorma.
Men de va tur att vi åkte dit för jag hittade ett par jeansleggins som jag faktist kunde ha och Amanda hittade en jacka.

Idag så va jag tvungen att ställa klockan på kvart över 6 så att jag skulle kunna komma upp sen vid halv 7. Skulle upp tidigt idag för att fira Jenny innan skolan. När jag skulle cykla iväg till Emmy innan vi skulle ner till Jenny så hoppade kedjan på cykeln så pappa va tvungen att hjälpa mig att laga den så vi blev lite sena.
Men vi hann iallafall äta frukost innan vi var tvungna att gå till skolan.

Sen efter skolan så åkte vi hem till Jenny en sväng igen och fikade för de blev så mycke kvar från morgonen.

Nu ska jag plugga lite matte hade jag tänkt efterssom vi har prov imorgon...
Men sen blir de träning!! Äntligen, har inte kunnat träna på ca 2 veckor.

Ciao
Elvira








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0