Vi kan kalla det; Lätta på hjärtat

Behöver skriva av mig lite...

Har varit sjuk hela jäkla höstlovet!! Fasen vad kul det känns! Har legat i hög feber tills i förrgår och sen även hostat så jag trott jag skulle spy ibland.. I förrgår va jag dock till doktorn som gjorde en massa tester och sen skicka hem mig med pencilin och att jag kanske har svininfluensa!(Y) Har inte fått prov svaret på detta än, men det gör mig egentligen det samma, mår väl inge sämre imorn om jag skulle veta vad felet är på mig än vad jag mår idag när jag inte vet..
Surt bara att hela min veckas planer gick åt helvete och att jag alltid har otur i allting.. Men men, inget jag kan göra något åt, bara att acceptera!

Sen lär jag bara skriva en sak åt en som jag verkligen bara vill hjälpa! Lovar att det bara är därför jag skriver det här. Visst han är jätte trevlig men va tusan hur länge har han inte sagt att han inte vet vad han vill och sen ger mixade budskap.. Jag är ledsen men tycker verkligen du borde tänka över det jag sa..
Vet inte ens om du läser detta men iaf.. Och blir du sur så är det väl så, vill bara ditt bästa!

Tjingeling, Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0