101

Hallå
Har precis pluggat lite svenska och jag förstår inte hur jag ska lyckas lära mig hela häftet tills på onsdag så jag tänkte fråga Agrell om jag får ha provet på fredagen istället efterssom jag har varit sjuk och totalt har varit på 1 ända svenkalektion den här terminen :S
Tidigare så va jag iväg på träning men pappa fick skjussa hem mig för jag blev yr hela tiden och har ont i huvudet, tänkte att de va bättre att plugga än att sitta där.
Juste när jag gick hem från skolan idag så svängde jag in på coop för att köpa en ostfralla. När jag stog där vid dem så såg jag pepparkakor och tänkte att sånna ska jag ha för de är ju trottsallt bara 100 dagar kvar till jul imorgon så jag ska äta dem då :D
Annars har de inte hänt så mycket idag..

Taah!
Elvira


(har tjuvsmakat dem nu och dem va huuuuuuur goda som helst :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0