Fel svar:(

Tjobre!
Kom just på att jag inte har en aning om vad jag ska skriva, men jag får nog ihop nåt i alla fall:)

Dagen började med en liten sovmorgon som övergick till engelska lektion och sedan fysik. Jag löste ett helt tal på fysiken idag, helt utan hjälp och kände mig jätte duktig! När jag sedan kollade i fasit hade jag fel svar. Där dog allt min entusiasm och jag övergick till att göra ingenting istället.. Vilket kändes mycket mer jag!:)
Dagen till ära så va det pytt i panna på resturang kopparporten och jag och Matilda åt en hel portion var.
Sen vart det hem till Matlda och äta choklad och chilla. Fick även ett litet besök av Martina:) men va dock tvungna att säga adjö till henne och gå tillbaka till skolan för att ha historia.........

Efter skolan så har jag pluggat körkort i typ 2 timmar och nu ska jag snart gå ner och äta maten som Elvira lagat. Hon sa dock att hon glömde att hon saltade när hon stod och hällde så jag ska vara berädd på en salt smak(Y)

Tjingeling, Amanda


Kommentarer
Postat av: Elvira

Hej! Trevlig blogg ni har! Lustigt det är att läsa om en som har samma namn som jag..Elvira alltså.. så ovanligt namn!

Ha en bra dag

2009-09-25 @ 13:58:46
URL: http://enmalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0