Grattis Lukas!

Ooops dålig uppdatering! Har helt glömt bort bloggen.

Idag har vi iallafall varit och firat Lukas som fyller 9 år! Grattis! Han fick ett Wii-spel så vi hade bowlingtunering som jag vann.
Sen bar det hemmåt för att spela lite golf. Jag, pappa och Thomas gick 9 hål fast jag spelade inte alla för jag blev sur när de gick dåligt :P

Nu har jag precis komit hem från koppardalen där jag övningskörde för första gången någonsin! Jag var hur duktig som helst fast pappa lät mig innte köra i någon rondell :( Men jag hade klarat de för jag är typ redan helt fullärd körare :D

Nu ska jag stoppa i mig någonting sen blire lite film

Ciao
Elvira

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en bra söndag :>

2009-09-20 @ 00:09:38
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0