Halkbana, Check!

Idag har varit hur kul som helst, jobbigt, men kul! Har setat i en bil från 7-14 idag..
Har nämligen vart i Falun och kört halkbana idag. Det var något av det roligaste jag gjort på länge! Fick åka runt på olika väglag och hastigheter och bromsa och svänga. Sen så fick vi gå in och sätta oss i en bil som dom vickade upp-och-ner som vi sedan skulle ta oss ur utan att bryta nacken:P Var skapligt läskigt att hänga där upp-och-ner med bilbältet tryckande in i magen och sedan försöka få upp(eller ner) fötterna i taket för att kunna knäppa upp bältet och ta sig ur..

Hann även ha en lektion när jag kom tillbaka till skolan och då va det engelska prov som vankades. Känndes ju bra när man inte hunnit pluggat! Och nej det va inte nå lättare för mig för att jag vart i usa för lena tycker bara vi ska kunna massa konstiga ord som jag inte ens hört under mina 10 månader där!:S Så det känns ju som om det är väldigt nödvändiga ord vi får lära oss... INTE!!

Eftermiddagen har sedan spenderats till att läsa lite teori och äta Elviras goda äppelkaka som hon har bakat. Tror jag ätit minst 6 stora bitar:d

Godnatt, Amanda


Kommentarer
Postat av: Elin K

häärligt att ha halkbanan klar :D känns det skönt?



det är helt sjukt va engelskaundervisningen är dålig tycker jag! nu hade ju inte jag lena men jag tyckte att det bara var konstiga saker man skulle lära sig :/

nästan all litteratur här är ju på engelska så det känns som att jag redan har lärt mig mer på dom här veckorna än på hela gymnasietiden :P

2009-09-18 @ 16:00:55
URL: http://elinkvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0