MUUUUUu

Amanda: Elvira vad har du gjort idag?
Elvira: Fikat
Amanda: Seriöst? har du inge mer att komma meed?
Elvira: Men Christoffer fyller ju år!!!
Amanda: Men fråga mig vad jag har gjort då!
Elvira: Vad har du gjort Amanda?
Amanda: Jag har haft sovmorgon, besökt matildas nya lägenhet, vart till körskolan, ätit lunch med matilda och tobias, haft lektioner och sen tränat. Träningen var för övrigt rolig men skapligt dryg!
Sen har vi ju även funderat på att mjölka Twiggy ju! Och så har vi även funderat på en ny action hjälte vid namn super mom som sprutar tuttmjölk på folk!
Kan inte du säga något nu??
Elvira: Vad skaaa jaaag säääga dååå?
Amanda: Jag vet inte men nu går jag och lägger mig.. GOD NATT!

I'M COMING AFTER YOU..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0