orkar inte meeer..

Jag orkar precis ingenting idag! har legat på soffan och sovit hela dagen och haft sån där frossa eller vad de nu heter när man fryser och svettas på samma gång. Jag som tänkte att jag kanske skulle bli frisk tills imorgon men de ser ju inte så ljust ut när jag har 39,7 i feber, magkramper och halsont :(
Har inte kunnat äta idag heller, de ända jag har fått i mig är en pytteliten mackbit och en biskvi. Men jag har beställt soppa tills ikväll för de ska nog gå i.

Runar (Casper) & Honey har åkt till deras nya hem idag också, och snart åker även Pysen och Lotta (Sally 2) iväg :(
Jag har fått sagt hejdå åt dem redan efterssom valpköparna kommer snart och jag får inte vara där nere och säga hejdå utifall jag skulle smittta nån :/

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, blir antagligen till att sova eller titta på tv eller nått liknande.

Shalom
Elvira

Honey


Runar (Casper)


Pysen


Lotta (Sally 2)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0