sjuk igen

halloj

Så var man sjuk igen då. Jag som aldrig brukar bli sjuk annars.
Det är såååå tråkigt att bara sitta hemma och inte göra någonting alls. Funderar på att titta på nån film men jag vet inte vilken, har ingen fantasi alls idag.
Eller så kanske jag fortsätter fundera ut min önskelista för de är ju trottsallt bara 107 dagar kvar nu tills jag fyller år! yey :D Sen måste jag ju börja fundera ut vad folk ska få i julklapp också, kan ju ta ett tag. Tror jag vet en julklapp men då gäller de att alla är med på det också :P (kan inte säga vad här utifall personen/personerna ser).

Idag har jag provat lite kändisfrisyrer. Kanske borde klippa mig korthårig? eller jag kanske ska ha långt och orange? Permanenta? killfrisyr? :P

Tjilivippen
Elvira




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0