Släkten är bäst!?

Gårkvällen spenderades hos Sara. Hon, jag och Madde hade tacos och film kväll. Eller Jag och Sara åt mat medans Madde kolla på. Madde har nämligen fått för sig att hon ska fasta så istället för att äta tacos så åt hon grönsaks buljong med sked! Vi kikade i alla fall på nån film som handlade om en man som blir utpressad och lurad på en massa pengar(kommer dock inte ihåg namnet på filmen). Sen så vart det Skönheten och Odjuret. Den va faktist bra! Har aldrig sett disneys version förut så..

Åkte iaf hem och sov efter detta men väcktes vid 2 tiden av att min mobil ringde. Det va ingen mindre än min kära släkting Joel som tyckte att han skulle prata med mig! Och jäklar vilket samtal vi hade! Haha Fick bland annat veta att han ju var helt förälskad i Emmy och nu har sprat sina syudie bidrag för att köpa en fantomen ring som han ska fria till henne med när han kommer hit på besök nästa gång, vilket han sa skulle vara på sportlovet så vi får väl se hur det blir med det! Och juste om Emmy läser detta så kan du ju låtsas vara förvånad när du ser ringen! hahaha Tror nog att dom dom läser det här förstår att han ju inte va direkt nyktrast när han ringde!! Men han förgyllde helt klart min dag(eller om man ska säga natt?).

Dagen annars ska väl spenderas med att läsa klart min svenska bok och sedan kanske plugga lite körteori och så lär jag ju gosa med de 2 valparna som är kvar också!!

Tjingeling, Amanda



           Joel                            +                      Emmy                 =Sant?

Kommentarer
Postat av: Emmy

Klart det är sant! <33

2009-09-13 @ 16:11:16
Postat av: Joel

<3

2009-09-23 @ 16:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0