Snyft!

Hej bloggen!
Inte nog med att Elvira är sjuk, nej nu ska tydligen jag behöva må dåligt också! Hra världens täpptaste näsa skulle jag tro!! Och om inte det vore nog så krånglar halsen och huvet också.. Så nu äter och drickaer jag allt med c-vitamin och andra nyttigheter i.

Fick även reda på igår att jag ska köra halkbana på onsdag. Ska bli jätte kul! Fast är skapligt nervös..

Kvällen tänker jag för övrigt tillbringa med att läsa Robinson Crusoe, detta är dock inte mitt egna val utan lilla söta Agrells. Hade jag fått bestämma så hade vi åtminstonde fått mer än 3 veckor på oss och dessutom läst den på lektions tid! Men man kan väl inte få allt, antar jag..

Tjingeling, Amanda!

Så här pigg känner jag mig..

Kommentarer
Postat av: Elin K

du ska vara glad att du får 3 veckor på dig för 1 bok :P jag har haft 1 vecka på mig för 2 böcker på engelska + annat att läsa på svenska :P det blir inte mkt fritid kvar kan jag säga :P



lycka till på halkbanan :D det är inget att vara nervös över, tror inte det är nån som kuggar där. det skulle vara om man inte lyssnar alls på det dom säger åt en att göra :P har hört att nån som råkade välta bilen tom klarade sig fast vet inte om det bara var ryckten men iaf :P

2009-09-10 @ 19:51:03
URL: http://elinkvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0