vart hos Jenny

Halloooo
Har typ precis kommit hem från Jenny. Åkte dit direkt efter skolan för att jag, Amanda, Sosse och Jenny skulle färga Emmys hår. De va tänkt att de skulle bli brunt men de blev typ rött (Y). Så vi har dragit skämt om de hela kvällen. Sen så gjorde vi lite mat och efterrätt innan vi bara flummade runt.

I skolan så skulle vi ut och håva med Gohde. Men vi var för många som skulle ha skjuss dit så vi fick tränga in oss 4 i baksätet och så fick en sitta fram. På väg dit så satt Amanda i knä för hon fick precis platts med huvudet, men på vägen tillbaka så skyndade alla andra sig att hoppa in i bilen så fick jag lov att pressa mig in i knät. Men jag var för lång så jag fick sitta med huvudet på sne hela vägen tillbaka så jag hade nackspärr när vi väl var framme.

Ja de va väl min dag finns inte så mycke mer att säga antar jag.
Godnatt
Elvira

(typ så Emmy ser ut i huvve för tillfället)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Nu överdriver du! det var faktist lite brunare :P och han vet btw om det redan ;) <3

2009-09-26 @ 00:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0