vatten

Hejsan har inte skrivit på ett tag för att jag inte har orkat eller kommit iåg.

Sjuk idag igen iallafall men jag åkte till skolan ändå. Hade bara 4 lektioner som tur va.
På miljön så skulle jag Natalie och Olle ut för att hämta vatten som vi ska ta prover på sen. Så när jag gick för att hämta flaskorna så tog Olle fram en stoooor karta på typ 1,5 meter x 1,5 meter för attt vi skulle kunna titta på stället dit vi skulle (ca 5cm i omkrets på den där kartan). Sen när de bar iväg så åkte han till nå sten ställe där de var en gammal gruva. Så han visade oss gammla husgrunder och massa sten :P Vi som skulle hämta vatten. Men sen åkte vi iallafall och gjorde de vi skulle. Vattnet va hur kallt som helst typ 3 grader kanske och de skulle vi sticka ner hela armen i.
Kul hade vi iallafall :P

Nu ska jag nog sova en liten stund tror jag fast först kanske jag ska äta lite glass.

Shalom!
Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0